7. februar 2016

Modeopvisning


Jeg var inviteret til Great Greenlands visning af deres samarbejde med Jesper Høvring. Han er vel nok en af Danmarks bedste modeskabere inden for det klassiske håndværk, og har designet flere rober til kongehuset. Med håndværket på plads, arbejder han med kjoler i uld og i silke og frakker i uld sat sammen med pels. Det hele tager sig ud, som var det den letteste ting i verden, at få det til at falde så smukt. Det var så fint at se på.

Med med stor respekt for de gamle traditioner og passion for godt håndværk og luksuriøse detaljer, har Jesper Høvring udviklet en ny teknik, hvor han viser sælskindspæls kombineret med uld.  Desværre  yder mine billeder ikke retfærdighed, men jeg synes alligevel, jeg vil vise lidt af det, jeg så i løbet af ugen























Den smukke gamle sal på Hotel D'angleterre



Som der står på bagsiden af kataloget:
Great Greenland A/S is a modern company that respects and feels a great sense of responsibility for the nature from which its products originate. 




<>



GOD UGE TIL ALLE





3 kommentarer:

  1. Det ser meget spændende ud og yderst elegant. Tak for at vi andre også må kikke med. Rigitg god uge til dig også

    SvarSlet
  2. Jeg under dig at du var med til dette fantastiske show, jeg så lidt af det på tv, og det er virkelig smukke kreationer,
    Hav en god uge.

    SvarSlet
  3. Det ser meget flot og spændende ud, må ha været interessant at se.

    SvarSlet