4. februar 2016

Imagine Talents


Imagine Talents er kulminationen af samarbejdet mellem Kopenhagen Fur og en masse unge designstuderende. De unge designere kommer fra 28 forskellige lande. De er blevet udvalgt til at vise hvordan de forestiller sig fremtidens design i skind og pels. De unge designere har indsendt skitser og beskrivelser af deres tanker bag deres design. De to, tre mest talentfulde fra hver designskole er blevet udvalgt af Kopenhagen Fur til at deltage ved Imagine Talents 2016,  der fandt sted i tirsdags i Industriens Hus. Jeg var så heldig, at være inviteret med til dette modeshow. Det var meget spændende at se, hvordan der er blevet arbejdet med både stil og farver. Og fantasien er helt i top.  Jeg kan godt se at de traditionelle pelse, vi ser i gadebilledet, vil blive udfordret. Jeg håber at billederne viser lidt af det spændende arbejde med pels, jeg fik at se. Billederne har jeg selv taget, men jeg håber alligevel, at det er muligt at danne sig et indtryk. 


























































<>





RIGTIG
GOD WEEKEND 





1 kommentar:

  1. Utrolig fantasi nærmest kunstværker lavet i skind.
    Også god weekend til dig

    SvarSlet