10. august 2015

Høstanemonetid


Mine dejlige høstanemoner er ved at være i fuldt flor. Det betyder, at det er ved at være høsttid - også for fru Bruun. For selv om fru Bruuns have er et godt sted at være, kan jeg mærke, at jeg trænger til at komme udenfor "reservatet" og få noget inspiration, derfor holder jeg en pause på bloggen i den næste månedstid. 

Først skal jeg have ryddet op i flere ting og afsluttet nogle projekter, der har ventet og som jeg længe ikke har kunnet overskue, at få gjort noget ved. Nogen siger, at det er det man ikke får gjort, der stresser. Derfor har jeg besluttet at få sat tid af til det.

Dernæst skal Hr. fotograf og jeg på roadtrip. Enten langs den franske vestkyst. Eller til Italien. Det står fortsat åben, men det skal et roadtrip jo også. Jeg har længe haft udlængsel og altid drømt om at se den den franske vestkyst. Så hvis det bliver det franske, håber jeg, blandt mange steder, at se Normandiet, besøge Diors hus i Granville. Og mærke suset fra Belle Epoque perioden, der hvor Chanel i 1913 valgte at åbne sin første butik i Deauville. Mærke blæsten og bølgerne i Biscayebugten og bade ved Biarritz. Drikke rødvin fra en vingård i Bordeaux. Og på vejen hjem, se Monets have og hvis tiden tillader det, Versailles og gense Paris. Så jeg er igang med planlægningen. Jeg glæder mig så meget, at jeg næsten ikke kan sove om natten. Og jeg håber, jeg kommer hjem med en masse inspiration og energi. 













Bukser: HM, trøje: HM, T-shirt: NoaNoa, halskæde: COS



KÆRE ALLE I DEJLIGE MENNESKER
 DER FØLGER MIN BLOG
MANGE 
MANGE
TAK
FORDI I KOMMER FORBI
DET GØR MIG GLAD

<>

FORTSAT 
GOD SOMMER

<>







4 kommentarer:

  1. Kære fru Bruun
    Jeg nyder din blog - du ser så godt ud - og hvor har du dog en fin smag!!!!! (m.h.t. tøj)
    hilsen jessie

    SvarSlet
  2. Du ser meget smart ud, men det er jo ikke noget nyt. Det lyder som en rigtig dejlig tur meget spændende, og det er altid dejligt at planlægge ferie. Det var en tur, jeg burde tage for at få den del med på min www.frankrigsguide.dk
    Rigtig god tur måske er vi så heldige at høre lidt om turen. Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  3. Kære flotte og inspirerende fru Bruun

    Jeg ønsker jer en rigtig god tur!
    Min mand og jeg er lige kommet hjem fra Normandiet.....og I har noget at glæde jer til !

    SvarSlet
  4. Hej smarte, kan godt forstå du snart trænger til at se andre himmelstrøg, det lyder som en rigtig dejlig tur i er ved at planlægge, altid dejlig med en lang og anderledes ferie og Normandiet og de andr steder er jo skønne steder at opleve, glæder mig til at se dig på onsdag

    SvarSlet