19. oktober 2014

Orange efterårshumør


Fru Bruun har været lidt på farten. Først en tur til Sverige og så en tur til Fyn. Efteråret er rigtig begyndt. Det er en meget smuk årstid. Jeg ved, at jeg altid bliver lidt trist, når den mørke tid kommer. Men det er også en tid hvor jeg får lyst til fordybelse og til at forpuppe mig lidt. Det regner og regner og regner, hvad kan man så lave sådan en regnfuld søndag eftermiddag udover at drikke kakao. Jeg sad og bladrede rundt i designer sider og fandt en af mine ynglings designere Dries Van Noten. Hvis jeg havde råd, gik jeg ikke i andet end Van Noten tøj. Prøv lige at se hvor smukt det er og læg mærke til længden. Han har virkelig sans for det æstetiske. Men først de fantastiske smukke græskar, som jeg har hentet på Fyn hos græskarmanden i Sønder Esterbølle









Alle Dries Van Noten billedere er fra New York Magazine






























HÅBER I FÅR EN RIGTIG GOD UGE 



<3






3 kommentarer:

  1. The grey coat is my favorite. Especially with that modern detail and splash of color. I think I would never want to take it off.

    SvarSlet
  2. Det er noget fantastisk elegant tøj sikken stil der er over det. De fleste af hos er hvis et had kærligheds forhold til efteråret. Også en rigtig god uge til dig.

    SvarSlet
  3. I find these designs irresistible! The details and lines have my head spinning. You ave incredible taste!

    SvarSlet