25. juli 2014

Week's end #5


Uha! allerede WEEK'S END igen. I må tilgive mig, hvis jeg ikke kan følge med, det går alt for stærkt. Inden jeg får set mig om, er en dejlig uge slut.

Nå! men i denne uge har jeg tænkt på, om jeg ikke skulle sadle om og leve det helt simple eller enkle liv, som jeg vil kalde det. Jeg beundrer virkelig de der kan, fx hende HER  og hendes dejlige blog.

Men indtil videre er det altså blevet ved tanken. Dog køber jeg altid økologisk og prøver at lever sundt.  Også fordi jeg godt kan lide at dyrene går frit og at hønsene har fjer på og grisene har krølle på halen. 

I går så jeg, hvordan jeg kunne begynde med det enkle. Jeg fandt ud af, at der findes blandingsposer til stenalderbrød fra Svansø og tænkte der kunne jeg begynde, så weekenden starter med at jeg …


  • Er ved at bage et stenalderbrød..….
  • I ugen fik jeg puslet og klippet min vinmark. Er ved at lære hvordan man klipper vinranker.
  • Fik købt sukkulenter til mit arbejdsbord.
  • Og selvfølgelig set på mode. Det blev Edith & Ella der vandt denne uges plads på fru Bruuns blog.



Druerne ser meget fine ud i år





Min vinmark er foran mit atelier vindue














Jeg bliver glad, når jeg ser Edith & Ella
 og denne bluse er da bare så dejlig
 især for katteelskere     




Foto: Copenhagen Fashion Week 





Brødet blev færdigt  inden redaktionen gik hjem



RIGTIG GOD WEEKEND 
UDE
 I DEN DEJLIGE 
SOL


<3 





1 kommentar:

  1. Your vineyard looks great! I love the sound of hearing that the vines are visible from your studio.
    I really like the styles you've shown. Whimsical but not too young.
    Have a good weekend!

    SvarSlet