21. august 2013

Striber på Louisiana





Kender I det - ikke at kunne genkende sig selv. Sådan havde jeg det, da jeg så de her billeder. De blev taget på Louisiana museum i Humlebæk. Jeg var til Yoko Ono udstilling. En meget spændende udstilling med mange af hendes værker. Udstillingen nød jeg meget. Men det kunne ikke gå hurtig nok med at få de billeder taget. Der var rigtig, rigtig mange mennesker for at se udstillingen og jeg følte næsten, at jeg performede.  Da jeg så billederne, synes jeg slet ikke det var mig. Måske fordi mit hår er blevet langt. Og tænk, det er første gang i mit liv, at jeg har langt hår. For hver gang det var lige ved at være halvlangt, kunne jeg ikke holde det ud og så kom saksen forbi. Nu er spørgsmålet så, om det overhovedet passer til mig - det må jeg finde ud af. Men det har været nemt med langt hår her i sommer, hvor vejret har været så dejligt og hvor jeg har svømmet en del. Men jeg må også indrømme, at frisøren er begyndt at lokke, fordi jeg faktisk godt kan lide at gå til frisør. At blive masseret, få kaffe, blive nusset om og den der specielle stemning der er, hvis det er en god frisørsalon med masser af liv og inspiration. 










Kjole ukendt oprindelse købt for 300 kr. og klippet af i siderne, da den kun var i en størrelse. Sandaler  så nedsat, at de næsten var gratis. Elastikbælte - det er noget vi kan li' - fra Nørgaard på Strøget. Sort armbånd fra Sonia Rykiel H&M. Malede papir-perle-armbånd fra U-Landsbutik.



Foto:H.N.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar