30. november 2012

Prikker og røde roser


Nu er det snart 1. december, men det er ikke derfor jeg har rødt på. Rødt er lidt hot hos mig for tiden. Jeg fandt dette prikkede tørklæde og det måtte med hjem på hylden til det stribede. 












            I sommer syede jeg en sort jakke i jersey. Det er som om det er meget meget lang tid siden





Jakken blev vellykket og skulle prøves af på en tur i Det Kongelige Teater HER. på ny scene.  Vi skulle se "Fanny og Alexander". Men først gik vi i Nyhavn og spiste en skøn middag på Cap Horn HER Det blev en dejlig aften. Selv om jeg synes det ny teater er meget flot, ja så er det stadig den gamle scene og teater, der er teater for mig. Så næste gang bliver det ballet på gamle scene.








Jeg var ikke klar over der var noget der hed "blomsterbryllup" men det er der altså. Og det betød en stor buket røde roser fra fotografen.



                                                                       Vi ses 1. december..... 




2 kommentarer:

  1. The end of the year is almost here. Can't believe it.
    I love seeing into these intimate restaurants. Sounds like a wonderful evening while wearing your new scarf!

    SvarSlet
  2. Very elegant with your all black, complemented with red touch of this scarf so precious. A fantastic night: dinner, theater, ...

    http://sensecorbata.blogspot.com.es/

    SvarSlet